Topolná 276,
Uherské Hradiště

+420 603300550
info@bitehazard.cz

Mezi naše zákazníky patří:

Rousing Numbers, Mirek Olšák, Bruno Kovařík (Hypnos, Krabathor), Tomáš Jablonský, Duo Aramis, Matěj Tauš, Alena Hubíková, ZUŠ Otrokovice, Tina, crash22, Crash, Spirit(s)Days, LiveMore, Lipo, Anduud, Press, Bite Hazard, Bruce Dickinson revival, Makky, Aleš Pavlorek, Roks, Mistake, Michala Stržínková, Gabriela Gunčíková, Tojs, Nemo (Cure Portent), Kvety Nikotínu (Slovensko), Zuzana Miková (Top 40 Superstar 2006), ±2 doby (školní kapela ZUŠ), M+M (Ekvádor), Bára Kašpárková, Imperio, No House, Merlin, Mega Dance Show Band, Motus (s "Lupo" Majkričem), Tanker, Čerchmanti, The Alpha Project, Miloslav Malaník, Motus s Gošou, Infinity, Barandof, Delicia, Mantas, Pres, Katka Mikšaníková, Jana Samohýlová, Gepard, Nebo co..., Motus, Central Park, FourBeats, Mr. Date, Sheron, Marcel Večerka, Hrbovo blues, De Fuck To, Expo, Genharmony, Podřevničtí pištci, Bagr, Depresion (Rakousko), Chorus, K2, Stará dobrá ruční práce, Proxima, Trip, Street, Craig Mayfield (USA), Canape, Zatrest, Led se zelím, Korben Dallas, The Flies, Kupé, Klan 69, Sonic Dreams, Zahrada pro Tomáše, Mania-X, Cardiak, Hurdisovy domy, Nendeto, Gaia, Violet Syndrom, Pearl in Wine, Dřevorubcovy Boty, Vivian, Fan Daniel, Kos & Lysáček, Depo, Louisiana, Potíže s Harrym, Tip-Top Q, Veselanka, Premier, Akcent, Infanticide, Paragon, The C.C.C., New River Train (Rakousko), Jazyková agentura "S" Zlín, reklamní agentury, atd...

 

Reakce zákazníků:

 

Mirek Olšák ( Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )

Práce ve studiu Bite Hazard je pro mě velká radost a pokaždé se zde něco nového přiučím. Jirku vnímám jako člověka na svém místě, který mi dokázal vždy poradit a zároveň vyjít vstříc. Díky dlouholeté studiové a zvukařské praxi, kterou má si osobně cením i upřímného názoru a zároveň rady na danou věc, kterou jsem ve výsledku vždy zhodnotil jako velké plus. Pokud někdo hledá studio, ve kterém by rád produkoval svoji tvorbu, s profesionálním vybavením a pohodovým přístupem, měl by vyzkoušet toto studio a určitě mi dá za pravdu! Já se zde vždycky rád vracím a už teď se těším na další spolupráci.


středa 19. duben 2017
Lupo

Natáčení u Jirky, ať už natáčení s Motusákama, nebo s některou mladší kapelou a samozřejmě i solo kousky, je vždy na velice profesionální úrovni. Musím pochválit dokonalý zvuk, pohodu při práci a pomoc při aranžích. Doufám že v brzké době opět něco natočíme (když už jsem se opět vrátil k bigbítu). Studio můžu všem doporučit, skvělý přístup k studiové práci (žádný nervy), pohodička a výsledek je vždy profi....a to už jsem natočil dosti dost kousků v tomto studiu...k mé a fanouškovské spokojenosti. Lupo Majkrič "MOTUS".


neděle 12. červen 2016
Petr z Tankeru

Sám vlastním studio a proto mohu směle říct, že Jirka je mistr v oboru. V roce 2004/2005 kdy jsme nahrávali v jeho studiu počin Everleave naší kapely Tanker jsme věděli do čeho jdeme a nebyli jsme zklamáni. Však výsledek byl úžasný. A možná i proto jsme se jako jedna z mála kapel dostali pod křídla Tommü records, kde nahrávali Citroni, Láďa Křížek, Špinarová a další skvělí umělci. Po dlouhých letech jsme byli první kapela, která vydala po mnoha letech u Tommü své CD. A to i zásluhou skvělého zvuku díky Jirkovi Regentovi. Ono neni nic lehkého nahrávat symfonic art metal! Ale Jirka se toho zhostil skvěle! Proto toto studio můžeme doporučut všem kapelám.  Petr z Tankeru


úterý 7. červen 2016
Petr Vašek

Zdravím jménem sk.LIPO a sk.ex.MEGA DANCE SHOW BAND Jirku a Janičku z BITE HAZARD, na jejímž koncertu jsme s kamarádem byli a ocenili precizní značkový zvuk a instrumentální a vocální kvality členů kapely. A nyní trošku z jiného soudku: já osobně jsem v nahrávacím studiu r-audio @ recording Jirky Regenta a Jany Mrazíkové natáčel CD již x-krát, většinou pro zahraničního objednavatele, ale také vlastní pop-folkovou tvorbu, a sice s různými kapelami. Zažili jsme vždy úžasnou přátelskou atmosféru, pochopení pro naše muzikantské představy, profesionální hudební a zvukově-technické poradenství od Jirky a Jany díky jejím dlouholetým zkušenostem a vynikajícímu muzikantskému cítění počínaje absolutním sluchem až po bezchybné návrhy mixů hotových písniček. Opravdu klobouk dolů, všem doporučujeme toto nahrávací studio a s kamarády z kapely se opět těšíme na návrat do tohoto studia.

Petr Vašek.


středa 30. červen 2010
Tomáš Nykl
http://www.tomasnykl.com

Zvukařský kurz Otrokovice 14.4.07 ve studiu R -audio Jiřího Regenta.  V sobotu jsem absolvoval zvukařský kurz ve studiu Jiřího Regenta v Otrokovicích. Delší dobu jsem se po něčem podobném ohlížel a nakonec se mi na doporučení podařilo domluvit tenhle kurz. Mám sice zkušenost z práce ve studiu Zdeňka Šikýře a ze svého domácího studia, ale stále se je co učit … A co že jsme tam vlastně dělali? Nejdříve jsme dostali základní teoretické informace. Natáčení hudby je v prvním plánu proces technický a teoretický základ je nutný. Pak jsme nabrali zvuky na jednu píseň. Tedy bubny, basu zpěv klávesy a vokál. Tohle je taková ta nutná, hrubá práce. I když třeba dobře nazvučit bubny je velká věda. Když jsme měli hrubý materiál nabraný, tak jsme písničku smíchali. Tohle je už fáze, kdy se ze zvukaře stává vlastně další muzikant. Míchání je práce vůrčí a nahrávací studio je svého druhu také hudební nástroj... Málo kdo si uvědomuje jak velký vliv má práce se zvukem na výsledné vyznění. Obvzlášť v době digitálních technologií, kdy se dá „vyrobit“ hudba téměř z čehokoliv. Nakonec jsme písničku zmasterovali. To je poslední práce s nahrávkou než opustí studio před lisováním na CD. Mastering je proces který vyžaduje zkušeného zvukaře a sám jsem se do něj nikdy nepouštěl. Proto jsem uvítal možnost k němu trochu přičichnout. Takže jsme během jednoho dne projeli celý nahrávací proces od začátku dokonce. Vpraxi se to samozřejmě takhle v jednom dni nedělá, ale nám šlo o to okoukat postupy a způsob práce.

Tomáš Nykl, Praha, duben 2007


úterý 3. duben 2007
Lemony

Nahrávání probíhalo v příjemné a tvůrčí atmosféře, což se blahodárně projevilo na celkovém výsledku. Můj osobní pocit z této naší vedlejší aktivity je víc než dobrý. Spoluautor projektu NEMO Antonio nás požádal, abychom prostřednictvím našeho webu výslovně poděkovali panu Regentovi z R-audia za perfektně odvedenou práci na zvukové podobě dema.

Z článku z webu sk. Cure Portent o spolupráci na projektu Nemo


čtvrtek 14. prosinec 2006
Jan R. Šafařík

Mix pana Regenta je podle mého ukázkou, jak by to mělo vypadat. Jednotlivé nástroje jsou vyvážené a dobře umístěné v prostoru, mají hezkou barvu i prostor. Nahrávka se snaží ctít sóla a adekvátně potlačit ostatní nástroje, které v ten moment vytvářejí zvukové pozadí. Na druhou stranu řadu porotců vyděsilo dlouhé módní šestnáctitaktové "retro" intro, které by bez skrupulí sneslo zkrátit přinejmenším na polovinu. Stejně tak flanger na bicím sóle nevyznívá úplně nejlíp. Abych ale neskončil na špatnou notu musím pochválit umně udělaný konec s pianem rozmáznutým do opakovačky.

Z vyhlášení výsledků soutěže časopisu Music Store


čtvrtek 14. září 2006
Lapka

Nejprve jsem trochu zatápal a musel jsem se ujistit, že je to pořád ta samá kapela. Výrazný posun ve zvuku nahrávky a hlavně stylu hudby mě překvapil. Příjemně. Muzikanti z Hrbova blues udělali velký kus práce a posun je více než znatelný. Bluesrock se změnil na kvalitní, proaranžovaný a melodickými nápady nabitý poprock s výraznými vlivy funky, jazzu a samozřejmě i blues. Zpěvačka Andrea Hrbáčková zpívá někdy jako o život, jindy mazlivě, ale vždy s uspokojivou dávkou přesvědčivosti a nasazení. Z hudby je cítit, že to kapelu baví a při natáčení desky dokázali udržet v hudbě drive, který se mnohdy při studiové práci vytratí.

Magazín Musicservice.cz - Recenze CD Hrbovo blues


středa 28. červen 2006
Dan Gregorovič

Čerstvé dojmy jsou vynikající !!! Zní to celé lépe, než jsme si představovali. Bubny jak ďábel, kytary hutné a basa krásně čitelná. O zpěvu ani mluvit nemusím. Burny to nazpíval v těžké pohodě a s neuvěřitelným přehledem. Jsme s výsledkem spokojeni.

Dan Gregorovič (sk. Depresion, Rakousko) v rozhovoru pro časopis českého fanklubu, duben 2004.


neděle 25. duben 2004
Venca

Pražská thrash/death metalová formace Mantas přišla se svou demo nahrávkou, která obsahuje pouhopouhé dvě skladby... Skladby jsou plné zvratů a kytaristé se rozhodně nebojí pouštět do náročných sól a melodických pasáží. Vokál není nijak extra brutální, ale k již zmíněnému stylu hudby se naprosto hodí. Zvuk je na demo opět velice slušný...


pondělí 5. červen 2006
Fanzin METAL - MAN

Celý poslech dema jistě budete vzpomínat na legendární americkou legendu Death. Skladba ,,Conquest Of Trust´´ jí přímo páchne. Povedené demo s dobrými hráčskými výkony a s neméně dobrým zvukem, už jen vyčkat na plnohodnotnou placku.

Metal Man


pondělí 2. únor 2004
Nrollzine.sk

Vskutku nič prevratné, ale zato dobre zahraté. Dosť mi to chytá srdce, takže viac ako len priemer. Zvuk je v najlepšom poriadku (R - studio OTROKOVICE).

Nrollzine.sk (březen 2004) o MANTAS 2003 CD


čtvrtek 18. březen 2004
PAŘÁT

Právě cepované promo sice obsahuje pouhé dvě skladby o celkové délce necelých devíti minut, ale myslím, že díky nadprůměrné kvalitě obou kompozic i celkového zvuku si je (stejně jako já) s chutí necháte prosvištět sluchovody minimalně třikrát za sebou.

Fanzin PAŘÁT (únor 2004) o MANTAS 2003 CD


středa 25. únor 2004
METAL BREATH

V podařeném zvuku je patrná dobře fungující, pronikavými změnami, charakteristická rytmika, řezavé „přerušované“ riffy či původní bigbítové cítění korunované jednou z několika rovin zpěvu Martina Kratiny. Mezi intrem a outrem nalezneme čtyři delší songy (průměrně mají sedm a půl minuty), z nichž má každý svůj výraz a svého ducha.

 Fanzin METAL BREATH o nahrávce CARDIAK „Heaven In My Hell“


úterý 16. červen 1998
Powered by Phoca Guestbook

Napsat novou zprávu