Jsme také na Facebooku:

Jsme také na Facebooku:

Reference & Vzkazy

Refence a vzkazy

Mezi naše zákazníky patří:

Some Other Time, Out Of Nowhere, DDM Matýsek, Finesty, Rousing Numbers, Mirek Olšák, Bruno Kovařík (Hypnos, Krabathor), Tomáš Jablonský, Duo Aramis, Matěj Tauš, Alena Hubíková, ZUŠ Otrokovice, Tina, crash22, Crash, Spirit(s)Days, LiveMore, Lipo, Anduud, Press, Bite Hazard, Bruce Dickinson revival, Makky, Aleš Pavlorek, Roks, Mistake, Michala Stržínková, Gabriela Gunčíková, Tojs, Nemo (Cure Portent), Kvety Nikotínu (Slovensko), Zuzana Miková (Top 40 Superstar 2006), ±2 doby (školní kapela ZUŠ), M+M (Ekvádor), Bára Kašpárková, Imperio, No House, Merlin, Mega Dance Show Band, Motus (s „Lupo“ Majkričem), Tanker, Čerchmanti, The Alpha Project, Miloslav Malaník, Motus s Gošou, Infinity, Barandof, Delicia, Mantas, Pres, Katka Mikšaníková, Jana Samohýlová, Gepard, Nebo co…, Motus, Central Park, FourBeats, Mr. Date, Sheron, Marcel Večerka, Hrbovo blues, De Fuck To, Expo, Genharmony, Podřevničtí pištci, Bagr, Depresion (Rakousko), Chorus, K2, Stará dobrá ruční práce, Proxima, Trip, Street, Craig Mayfield (USA), Canape, Zatrest, Led se zelím, Korben Dallas, The Flies, Kupé, Klan 69, Sonic Dreams, Zahrada pro Tomáše, Mania-X, Cardiak, Hurdisovy domy, Nendeto, Gaia, Violet Syndrom, Pearl in Wine, Dřevorubcovy Boty, Vivian, Fan Daniel, Kos & Lysáček, Depo, Louisiana, Potíže s Harrym, Tip-Top Q, Veselanka, Premier, Akcent, Infanticide, Paragon, The C.C.C., New River Train (Rakousko), Jazyková agentura „S“ Zlín, reklamní agentury, atd…

Zapomněl jsem na Vás? Nebo chcete zde uveřejnit odkaz? Napište mi, zde je můj Kontakt, nebo využijte formulář na konci této stránky.

 

17 komentářů v “Reference & Vzkazy

  1. Ohlasy na CD Druhá múza máme prostě parádní. Líbí se žánrová pestrost, poetika textů i vydařený zvuk ze studia BiteHazard. Recenze vyzněly také příznivě, ale nejvíc mě vždycky potěší příznivé hodnocení při setkání s některým z našich fanoušků, to konkrétní setkání udělá největší radost.

    Vladan Vavruša (Gaia) v rozhovoru pro Rockpalace.cz

  2. Naše nahrávání bylo skutečným „setkáním po letech“, občas jsem byli i trochu vykulení z toho, co je dnes možné se současnou technikou zvládnout ale výsledek byl milým překvapením. Navíc Jirka nebyl jen pasivním pánem od zvuku ale přispěl svými názory a nápady, které pomohly dotáhnout nahrávku k naší plné spokojenosti. Takže za mě palec nahoru a rozhodně doporučuji…

  3. Skvěle fungující studio, zkušený a neustále progresivní mistr zvuku. Přátelské a milé prostředí, kde si člověk i dobře pokecá o aktuálních trendech v muzice a zvuku. Rozhodně doporučuji všem, kteří chtějí opravdu kvalitní nahrávku.Upřímný názor léty protřelého muzikanta – hlavně objektivní se hodí vždy. Děkujeme za spolupráci! 🙂

    Nahrával jsem tu už svůj první muzikál a už tehdy to byla skvělá zkušenost.

  4. Práce ve studiu Bite Hazard je pro mě velká radost a pokaždé se zde něco nového přiučím. Jirku vnímám jako člověka na svém místě, který mi dokázal vždy poradit a zároveň vyjít vstříc. Díky dlouholeté studiové a zvukařské praxi, kterou má si osobně cením i upřímného názoru a zároveň rady na danou věc, kterou jsem ve výsledku vždy zhodnotil jako velké plus. Pokud někdo hledá studio, ve kterém by rád produkoval svoji tvorbu, s profesionálním vybavením a pohodovým přístupem, měl by vyzkoušet toto studio a určitě mi dá za pravdu! Já se zde vždycky rád vracím a už teď se těším na další spolupráci.

  5. Natáčení u Jirky, ať už natáčení s Motusákama, nebo s některou mladší kapelou a samozřejmě i solo kousky, je vždy na velice profesionální úrovni. Musím pochválit dokonalý zvuk, pohodu při práci a pomoc při aranžích. Doufám že v brzké době opět něco natočíme (když už jsem se opět vrátil k bigbítu). Studio můžu všem doporučit, skvělý přístup k studiové práci (žádný nervy), pohodička a výsledek je vždy profi….a to už jsem natočil dosti dost kousků v tomto studiu…k mé a fanouškovské spokojenosti. Lupo Majkrič „MOTUS“.

  6. Sám vlastním studio a proto mohu směle říct, že Jirka je mistr v oboru. V roce 2004/2005 kdy jsme nahrávali v jeho studiu počin Everleave naší kapely Tanker jsme věděli do čeho jdeme a nebyli jsme zklamáni. Však výsledek byl úžasný. A možná i proto jsme se jako jedna z mála kapel dostali pod křídla Tommü records, kde nahrávali Citroni, Láďa Křížek, Špinarová a další skvělí umělci. Po dlouhých letech jsme byli první kapela, která vydala po mnoha letech u Tommü své CD. A to i zásluhou skvělého zvuku díky Jirkovi Regentovi. Ono neni nic lehkého nahrávat symfonic art metal! Ale Jirka se toho zhostil skvěle! Proto toto studio můžeme doporučut všem kapelám. Petr z Tankeru

  7. Zdravím jménem sk.LIPO a sk.ex.MEGA DANCE SHOW BAND Jirku a Janičku z BITE HAZARD, na jejímž koncertu jsme s kamarádem byli a ocenili precizní značkový zvuk a instrumentální a vocální kvality členů kapely. A nyní trošku z jiného soudku: já osobně jsem v nahrávacím studiu r-audio @ recording Jirky Regenta a Jany Mrazíkové natáčel CD již x-krát, většinou pro zahraničního objednavatele, ale také vlastní pop-folkovou tvorbu, a sice s různými kapelami. Zažili jsme vždy úžasnou přátelskou atmosféru, pochopení pro naše muzikantské představy, profesionální hudební a zvukově-technické poradenství od Jirky a Jany díky jejím dlouholetým zkušenostem a vynikajícímu muzikantskému cítění počínaje absolutním sluchem až po bezchybné návrhy mixů hotových písniček. Opravdu klobouk dolů, všem doporučujeme toto nahrávací studio a s kamarády z kapely se opět těšíme na návrat do tohoto studia.

    Petr Vašek.

  8. Zvukařský kurz Otrokovice 14.4.07 ve studiu R -audio Jiřího Regenta. V sobotu jsem absolvoval zvukařský kurz ve studiu Jiřího Regenta v Otrokovicích. Delší dobu jsem se po něčem podobném ohlížel a nakonec se mi na doporučení podařilo domluvit tenhle kurz. Mám sice zkušenost z práce ve studiu Zdeňka Šikýře a ze svého domácího studia, ale stále se je co učit … A co že jsme tam vlastně dělali? Nejdříve jsme dostali základní teoretické informace. Natáčení hudby je v prvním plánu proces technický a teoretický základ je nutný. Pak jsme nabrali zvuky na jednu píseň. Tedy bubny, basu zpěv klávesy a vokál. Tohle je taková ta nutná, hrubá práce. I když třeba dobře nazvučit bubny je velká věda. Když jsme měli hrubý materiál nabraný, tak jsme písničku smíchali. Tohle je už fáze, kdy se ze zvukaře stává vlastně další muzikant. Míchání je práce vůrčí a nahrávací studio je svého druhu také hudební nástroj… Málo kdo si uvědomuje jak velký vliv má práce se zvukem na výsledné vyznění. Obvzlášť v době digitálních technologií, kdy se dá „vyrobit“ hudba téměř z čehokoliv. Nakonec jsme písničku zmasterovali. To je poslední práce s nahrávkou než opustí studio před lisováním na CD. Mastering je proces který vyžaduje zkušeného zvukaře a sám jsem se do něj nikdy nepouštěl. Proto jsem uvítal možnost k němu trochu přičichnout. Takže jsme během jednoho dne projeli celý nahrávací proces od začátku dokonce. Vpraxi se to samozřejmě takhle v jednom dni nedělá, ale nám šlo o to okoukat postupy a způsob práce.

    Tomáš Nykl, Praha, duben 2007

  9. Nahrávání probíhalo v příjemné a tvůrčí atmosféře, což se blahodárně projevilo na celkovém výsledku. Můj osobní pocit z této naší vedlejší aktivity je víc než dobrý. Spoluautor projektu NEMO Antonio nás požádal, abychom prostřednictvím našeho webu výslovně poděkovali panu Regentovi z R-audia za perfektně odvedenou práci na zvukové podobě dema.

    Z článku z webu sk. Cure Portent o spolupráci na projektu Nemo

  10. Mix pana Regenta je podle mého ukázkou, jak by to mělo vypadat. Jednotlivé nástroje jsou vyvážené a dobře umístěné v prostoru, mají hezkou barvu i prostor. Nahrávka se snaží ctít sóla a adekvátně potlačit ostatní nástroje, které v ten moment vytvářejí zvukové pozadí. Na druhou stranu řadu porotců vyděsilo dlouhé módní šestnáctitaktové „retro“ intro, které by bez skrupulí sneslo zkrátit přinejmenším na polovinu. Stejně tak flanger na bicím sóle nevyznívá úplně nejlíp. Abych ale neskončil na špatnou notu musím pochválit umně udělaný konec s pianem rozmáznutým do opakovačky.

    Z vyhlášení výsledků soutěže časopisu Music Store

  11. Nejprve jsem trochu zatápal a musel jsem se ujistit, že je to pořád ta samá kapela. Výrazný posun ve zvuku nahrávky a hlavně stylu hudby mě překvapil. Příjemně. Muzikanti z Hrbova blues udělali velký kus práce a posun je více než znatelný. Bluesrock se změnil na kvalitní, proaranžovaný a melodickými nápady nabitý poprock s výraznými vlivy funky, jazzu a samozřejmě i blues. Zpěvačka Andrea Hrbáčková zpívá někdy jako o život, jindy mazlivě, ale vždy s uspokojivou dávkou přesvědčivosti a nasazení. Z hudby je cítit, že to kapelu baví a při natáčení desky dokázali udržet v hudbě drive, který se mnohdy při studiové práci vytratí.

    Magazín Musicservice.cz – Recenze CD Hrbovo blues

  12. Pražská thrash/death metalová formace Mantas přišla se svou demo nahrávkou, která obsahuje pouhopouhé dvě skladby… Skladby jsou plné zvratů a kytaristé se rozhodně nebojí pouštět do náročných sól a melodických pasáží. Vokál není nijak extra brutální, ale k již zmíněnému stylu hudby se naprosto hodí. Zvuk je na demo opět velice slušný…

  13. Čerstvé dojmy jsou vynikající !!! Zní to celé lépe, než jsme si představovali. Bubny jak ďábel, kytary hutné a basa krásně čitelná. O zpěvu ani mluvit nemusím. Burny to nazpíval v těžké pohodě a s neuvěřitelným přehledem. Jsme s výsledkem spokojeni.

    Dan Gregorovič (sk. Depresion, Rakousko) v rozhovoru pro časopis českého fanklubu, duben 2004.

  14. Vskutku nič prevratné, ale zato dobre zahraté. Dosť mi to chytá srdce, takže viac ako len priemer. Zvuk je v najlepšom poriadku (R – studio OTROKOVICE).

    Nrollzine.sk (březen 2004) o MANTAS 2003 CD

  15. Právě cepované promo sice obsahuje pouhé dvě skladby o celkové délce necelých devíti minut, ale myslím, že díky nadprůměrné kvalitě obou kompozic i celkového zvuku si je (stejně jako já) s chutí necháte prosvištět sluchovody minimalně třikrát za sebou. Fanzin PAŘÁT (únor 2004) o MANTAS 2003 CD

  16. Celý poslech dema jistě budete vzpomínat na legendární americkou legendu Death. Skladba ,,Conquest Of Trust´´ jí přímo páchne. Povedené demo s dobrými hráčskými výkony a s neméně dobrým zvukem, už jen vyčkat na plnohodnotnou placku.

    Metal Man

  17. V podařeném zvuku je patrná dobře fungující, pronikavými změnami, charakteristická rytmika, řezavé „přerušované“ riffy či původní bigbítové cítění korunované jednou z několika rovin zpěvu Martina Kratiny. Mezi intrem a outrem nalezneme čtyři delší songy (průměrně mají sedm a půl minuty), z nichž má každý svůj výraz a svého ducha. Fanzin METAL BREATH o nahrávce CARDIAK „Heaven In My Hell“

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *